fashiondays.ro

Cum sa vinzi cand VREI sa VINZI? Raspunsul: Cu moderatie!

Shares
Read Carefully

De multe ori suntem atat de pasionati de ceea ce facem incat vrem ca toata lumea sa stie asta! Si este foarte bine!

In tot atatea randuri suntem fortati de targeturi si termene limita sau INCURAJATI de BONUSURI sa incheiem vanzari fara a mai tine cont de alte aspecte. Si este foarte rau!

Pentru primul caz, inevitabil daca esti pasionat de ceva anume sapi mai adanc, gandesti si iti insusesti informatii suplimentare, traiesti experiente din sfera de interes etc. Cand povestesti cu patos si iti sustii punctul de vedere cu argumente si experiente traite de tine nu ai cum sa dai gres.

Conditia este sa tii intotdeauna cont de varianta extinsa a zicalei “Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!“. In traducere libera, daca tu nu ai utiliza un anumit produs intr-o anumita situatie, atunci nu il recomanda nici unui strain (aka client). Fii responsabil!

Astfel procesul de vanzare se va transforma intr-un proces de cunoastere reciproca, iar vanzarea se va intampla de la sine. Pana la urma, clientul are un neajuns, de ce sa nu fii tu cel care il rezolva?

Problema intervine in cel de-al doilea caz, din cauza caruia si reputatia vanzatorilor are o conotatie negativa.

Sa ne intelegem, este bine sa vorbesti cu patos, insa cand faci asta transmitand doar mesajul companiei (general vorbind), fara ca tu sa filtrezi informatiile din acel mesaj, nu faci altceva decat a te pune intr-o situatie ridicola si usor penibila.

Nu numai ca se simte indoctrinarea caruia ai fost supus, insa atragi asupra ta si suspiciunea de a fi doar o margica intr-un lung lant de margele in toate aspectele vietii tale. Pe scurt, o persoane prea putin credibila.

Mai nou, ne place sa fim open minded si marea majoritate refuza sa puna etichete constient. Totusi, este imposibil ca cineva sa nu isi faca numite impresii si conexiuni in legatura cu o alta persoana / experienta. Asa functioneaza creierul uman. Chiar daca refuza sa le exprime, ele exista, iar odata pusa o eticheta, cu greu se mai schimba.

Partea imbucuratoare este ca acelasi proces are loc si in cazul experientelor fericite!

Asadar, daca nu esti chiar cel care le-a facut pe toate, data viitoare cand esti motivat sa vinzi ceva, dar nu ai studiat indeajuns oferta, fa-o cu moderatie!

 

Descopera aici oferta Elefant pentru carti de Vanzare si Marketing. Spor la citit!

Alina

Activeaza in mediul antreprenorial romanesc de peste 6 ani. Consultant de business independent si co-fondator a mai multor magazine online. Pasionata de lectura si drumetii.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Newsletter

Recieve daily updates from the near-future.

By signing up, you agree to our Privacy Policy

Elefant

elefant.ro%20

Carturesti

carturesti.ro%20

ECCO – Super oferte!

ecco-shoes.ro%20

Vivre – idei pentru casa ta!

vivre.ro%20
Top